Friday, April 23, 2010

Semakin Jauh


Sekali lagi. Rindu semakin jauh. Stop it Hawa! This is life. Bukan semua milik kita. Face it! Dan pada hari ini diwaktu saya merinduinya sekali lagi dan apabila saya sengaja mengview facebook dia dan tiba-tiba saya sengaja membaca post dia dan saya yakin betul betul dan amat betul yang kali ini saya akan berusaha untuk tidak menaruh harapan pada dia lagi titik. Hehe(padahal dalam hati still mengharap 0.1% kat dia). =P
Let him go. Biarkan dia bahagia dengan yang tersayang dia. Come on la cik Hawa, kalau you kat tempat dia pun mesti la tengah happy happy sekarang ni kan and kalau boleh tak nak sape sape pun kacau kan kan kan. Hehe. Saya lapar.* Tiba-tiba*.
Dan tadi post ini la yang membuat saya terculture shocked untuk 20 saat yang pertama.

im so happy tonite! Jusco sale! Pg bersama dgn org trsyg... juga dpt main DDR!!! Juga dpt kasut!!! Juga dpt keluar malam dgn dye! Wahooo

p/s: post ini adalah hak karya sebenar encik yang berkenaan. Sila cube sekali lagi. Hehehe.

Ok, kita ulang lagi sekali. "pg bersama ORG TRSYG". You see that Hawa? Orang tersayang!

Dan sekarang ini tiba-tiba saya terasa oh tolong oh tolong malunya saya terkedek-kedek macam Donald Duck kat dia. Opss aucchh malu I! Cover sikit cover sikit -_- Ngehehe.
So, apa kata cik Hawa tak payah susah-susah serabutkan medula oblongata awak tu dengan asyik nak ingat pasal dia je.(it's time to think about misi kita yang sedang dijalankan or maybe fikirkan pasal jiran sebelah rumah yang boleh tahan juga! Wahaha)

Kita lupakan dia dengan ingat kelazatan donut yang telah dibeli oleh abah pagi tadi and telah selamat masuk di dalam perut ini. Nyum nyum. Jangan dilupakan nasi lemak ayam yang menggoda juga sambal udang buatan emak yang memang bapak sedap and padan muka adik tak dapat makan. Kekejaman bermula. (T_T).
Dan untuk kesekian kalinya please la jangan terlebih-lebih ingat kat dia. He is past! Ok sekarang kita kena ready untuk future life ye babe! Hehe. So comel la awak*blusher sangat sangat coz puji diri sendiri* (>_<) Teettt!





Tengok la wahai encik yang berkenaan. Saya terkedek-kedek macam DD ni pun tapi tetap suwit kan walaupun awak akan cakap "girlfriend I lagi sweet and hot". Bhahahah. Poyo je Wawa!

Ok, sekarang nak makan ubat dulu. Pastu nak sambung makan balik. Apa-apa pun I still miss you. Hehe. Normal la kan. Ok tak mau lebih-lebih. =)
Setakat ni pada hari ini untuk mR. i
"my prayers and thoughts accompany you"

No comments:

Post a Comment