Thursday, April 15, 2010

Saya OK!

Semuanya cun saje! Ehehe. Hari ini saya ok. Hari ini saya sangat ok. Terima kasih penyokong! Fuh, rasa macam artis pulak siap ada penyokong penyokong ni.Tettt! Jangan marah haaa! Tak ada sebab untuk saya meratap tersedih-sedih mengenangkan kisah semalam. Ecececeh. Ok, tak mau tipu. Actually ada la teringat lagi and tersedih lagi and terasyik tertanye kenapa kenapa kenapa and ntah apa apa lagi macam segala la. Biasala tu. Baru baru en. Nanti lama-lama rasa stupid je bila teringat balik. Ntah hapehapentah! >_<
So kepada kawan-kawan terima kasih di atas comment comment anda di mukabuku saya ea. Terasa macam Paris Hilton jap. Ahahah. Sekarang ni pun Siti Hawa ada buat target azam baru and segala yang dibuat sebelum ni pun semua dah habis dirombak oleh DBKL. Maybe sebab tak bayar saman kot. Wahaha.
Pagi ni saya bangun dengan sangat ceria. Lepas solat subuh terus excercise. Wah,, rasa lebih lega! Macam dalam iklan cool fever yang kalau demam memang suka sangat paksa adik suruh beli and dia pun terpaksa rela dengan muka tempoyak expirednya. Hehe.
Hidup ini indah. Indah hidup ini. Saya suka hidup indah. Hidup indah bila makan. Hehehe. Jom makan jom!
Waaah, sedapnye sedapnye tiba tiba je kelaparan menjelma. Hehe.
Saya ok bila makan. Saya ok bila saya fikir yang ok ok je. Saya k.o bila saya tak reti lagi naik basikal sampai sekarang. Kenapakah? Hehehe. Tanya mak cik sebelah rumah ye!
Anda suka saya? Suka, oh tenkiu tenkiu. Apa? Tak suka. Tak pe tak pe so jangan baca ye. Wahaha.
Sekarang anda semua percaya saya ok? Saya ok saya ok and mesti korang rasa saya k.o bila saya post belog yang macam ini. Ntah la labu. Ishishish. Ok, disebabkab saya ok sekarang saya nak sambung bermukabuku and nak tunjuk kat korang ke-ok-an saya! Muah muah. Ngehehe.

1 comment: