Wednesday, April 21, 2010

I'll be waiting!

Masih menanti! Menanti apa ek? No no no no no! Bukan menanti si dia cerita cinta yang tak jadi yang confirm anda semua dah naik kembang macam donat bila baca entry yang tak habis-habis tu tapi hari ini punya entry adalah cerita yang lain. Ha ha ha! (ketawa buat-buat macam dalam cerita man laksa tu) *_*
So kalau anda semua ingat kan dulu saya ada post pasal barang baek punya kan. Ingat tak ingat tak ingat tak..hehe. Confirm tak ingat en! Takpe. Anda dipaksa oleh saya untuk mengingatkannya kembali. Jadi sekarang ni saya masih lagi and sedang lagi and memang menggunakannya lagi tetapi masih tiada perubahan. Oh, kenapakah? Well, I wonder why! *sambil kening berkerut tanda keseriusan*

Sepatutnya kalau diikutkan logik akal yang memang berpotensi besar tak logik ni akan ada satu perubahan besar sebesar hama ayam yang akan terjadi tetapi mengapakah ia masih seperti dahulu kala seperti tiada apa apa yang akan berlaku wahai cikgu bahasa melayu? Jawapannya: JANGAN LUPA LIRIK! Hehehe, kita membuat kerepek seketika. =P

Ok, kembali normal. Kalau nak diikutkan segala pantang larangnya saya rasa semuanya udah diberesin pak! Tapi mengapa masih seperti dahulu macam segala. Aduh, gawat ni! Dan untuk menyedapkan hati yang memang dah sedap ni and dah macam rojak fun fair ni so saya pun cakap dengan hati "takpe baby, kita tunggu sampai bulan 7 ni. Kalau macam tu juga kita throw it AWAY! Bhahahahaha" dan hati pun berkata "ok sexy!" . Ngehehe. Dan kami masih lagi dalam kekeliruan! Hmmmmm.
Haruskah saya menanti atau bolos saja ia ke dalam tong sampah di tepi toilet? Oh, Abang Kassim tolong Sabariah Abang Kassim! (T_T)
Ok, tak mau gedik tak mau gedik! =) Saya cakap pasal apa ni en? Kekeliruan melanda diri anda. Eleh, tau la. You all semua nak tau kan. Haaa, jangan tipu jangan tipu tak baik tau. Hehe. Sorry babe! Tak boleh bagi tau sekarang la. Nanti bila dah success I'll tell you ok. Sekarang mari kita bergumbira dulu. Apa yang boleh saya katakan hanyalah menanti menanti menanti menanti enanti nanti anti nti ti i i i i.........wahahah.
Dan sekarang saya masih lagi menanti dan berharap. Fuh fuh fuh please makbul la makbul la. Please please please saya tidak nakal! =P Hehe.
Diharap anda pun sudi sudilah menanti bersama-sama saya ye! Cayang you all! Muah muah and tak muah untuk orang tu yang dah ada girlfriend! Wahaha!

No comments:

Post a Comment