Wednesday, April 14, 2010

Cerita Hati


Mungkin betul mungkin tak betul atau mungkin buat-buat tak betul. Suddenly I feel yang my heart is broken sangat-sangat. Kenapa dengan saya? I don't know. Maybe segala jawapannya dah ada. Actually awal tahun lagi saya dah tau yang relation status dia is in a relationship. Tapi saya deny semua tu because saya rasa that girl yang dia mention tu memang la saya.*keperasanan teserlah* Hehe.
Tapi tadi bila saya view mukabuku dia and saya terbaca satu link ni omaigod oppss auch awww terkaku I seketika sambil berbaring-baring di atas katil dengan menghadap laptop. Kenapakah? Oh benarkah? And yet orang yang dimaksudkan bukan saya bukan saya and memang bukan saya! Lagi sekali diulangi anak-anak bukan SITI HAWA ye! Sob sob sob. Melalak terbahak bahak sambil mengkontrol kesopanan. =( =( =(

So what should I do now? Still menuggu dia and berdoa mintak mintak dia datang pada saya and bawa chocolate indulgent SR atau buat muka buat ada aku kesah padahal dalam hati dah ada tsunami megi. Wuaawaawaa. Kesedihan terlampau seketika.
Kenapa ini semua terjadi? *dalam nada serius* Ini semua pasal cik Hawa yang suka main perasan perasan ni sampai ingat budak tu suka kat awak ye! Tak malu. Sungguh tak malu. Tapi bukan salah saya ye, kalau la budak tu tak ajak saya main tarik tarik tali takde la saya sampai terbelit belit macam tali kasut pallas ni. Nampak sangat bukan pemain pro. Ngehehe.
Masuk kali ni dah banyak kali saya rasa penyakit SS ni aka syok sendiri mau ingat! Hehehe. Tapi tak serik serik. Kenapakah? Oh, tanyalah jantung sendiri ye! (T_T)

Tapi kali ni sedih saya teramat sangat. Kenapa dia bagi harapan yang terang benderang kalau sebenarnya dia dah ada seseorang. Awak memang tau. Kalau ye pun nak suka berkawan-kawan please don't do this to me. Tak pasal pasal saya yang terkeciwa tapi awak maintain bercengkerama dengan yang tersayang awak tu. Sungguh tak baik.
Sekarang nampaknya memang tak patut lagi saya tunggu awak en en en! Takkan nak suka kat boyfriend orang kot(walaupun penah buat macam tu..heheh..opss suka je tak ambik k). And now detik ni waktu ni saya tak tau nak merepek ape lagi kat sini. Boleh dia tipu saya ye. Fuhh, nah ambik kau Hawa! Sakit kan. Sakit sangat sangat.(nangis lagi walaupun dalam hati je)
" sometimes my heart misses somebody..... and that somebody doesnt even know that i still misses everyday.... but what can i do is just stand aside and watch.... and not to tell that somebody how i really feel...... "
ayat kat atas ni saya cilok kat fb kawan saya. Hehe. Tapi ayat dia memang comel. Sama macam situasi saya. Kenapa susah saya nak bagi tau dia and sekarang masa saya dah bersedia bila bila masa je nak tunjuk hint kat dia rupa rupanya dia dah ada yang lain and paling tak suka dia tipu saya. Ahhahaha. Jiwang jap. =P

Tapi hidup ini indah. Tak semua yang kita harapkan akan kita dapat kan! Maybe ada lagi yang paling baik baik baik untuk kita semua en! Or maybe ni sekejap je. Ntah ntah akhirnya dia dengan saya juga! Ecececeh, tak malu. Hehe...Tapi ketahuilah pembaca semasa saya merepek kat sini saya sangat sedih walaupun takde air mata yang keluar macam pedih masa potong bawang(hehe..nape ye?). =)



And lagi satu, diwaktu saya sedang berusaha untuk bersedih pada waktu ini ada seseorang yang sangat happy terlajak ketika ini! Hehe, of course la my kakak yang memang sangat sangat tak suka apabila adiknya yang suwit ini suka kat si dia yang telah melukakan. Ahaha. Well, sekarang kakak saya orang yang paling bahagia apabila budak tu cari orang lain. OMG! Tak patut sungguh! Tetttt! Bhahaha. So Hawa, stay comel comel baby. Muah muah!





No comments:

Post a Comment