Tuesday, December 28, 2010

Friendship Award for Me ♥


Nice, saya dapat award lagi. Kali ni award friendship forever pulak. Haha. Baik kan orang yang bagi saya award ni. Thanks Cik Bella. Muax muax.






Hopefully friendship forever ni bukan setakat ayat je k! True friendship. Tapi it doesn't mean kita kena selalu menempel dengan kawan kita, ikut dia mana dia pergi, tiru apa yang dia buat no bukan macam tu ye awak. Honestly saya pun takde la tiap2 hari tegur kawan kat fb nak2 kawan sekolah dulu sebab kadang2 terbusy and if tak busy pun macam ada malas. Cehhh, macam ada malas. Tak tahan weyh. But itu tak bermaksud saya tak ingat or nak buat2 sombong ngan awak. Alamak, macam touching je tetiba. Yang penting keep in touch. Ingat dalam kepala and hati kan! Hehe.



Ok, cool. =)))) So macam yang Bell cakap juga siapa2 kawan2 blogger saya yang nak ambik award ni pun ambik la. Tak payah tag2 nama la ya. Nah....ambik...ambik....ambik semua sekali. Peace! >_<












Love,h'wawa

No comments:

Post a Comment