Monday, April 2, 2012

2412 = 24


Selamat hari jadi kepada diri I sendiri! Haha. Dah lama tak wish dekat diri sendiri macam masa zaman kecik2 dulu! 



Hari ini dengan rasminya I 24 tahun! Satu angka yang agak padat dengan suka duka kehidupan! Cheewah! Maksudnya dah 24 tahun I lalui kehidupan ni dengan orang yang sayang I dan yang I sayang. Tak terkecuali juga orang yang tak suka I! Terima kasih! =) 





I received lots of birthday wishes today! Terima kasih semua. Yang wish secara lisan pun sama juga! Terima kasih okay! Yang wish dari jauh pun tak terkecuali! Wish dalam hati. Haha.. I love you sayangs! Terima kasih keluarga, kawan2, BFF, exboyfriend, scandal, bakal boyfriend akan datang (kalau ada), sedara mara, jiran2, kekezen, anak buah, peminat2 (ceh, bajet artis lettew), pembaca belog, orang yang tak suka I, and siapa2 je yang I tak mention dekat sini! Nak compile semua wish yang I dapat memang lambat la! Esok2 baru boleh post entry! Dan sangat2 berterima kasih juga kepada classmate I yang berusaha membuat surprise party untuk I even diorang ingat dah kantoi dah tadi! Haha..padahal I yang ngokngek tak tau apa2! Sangat sweet tau awak semua! Seriously I'm touched! Honest! Keras kejong masa awak semua bawa kek tadi! Nak control punya pasal tu yang macam malu semacam je tadi. Haha....







Doa2 dan harapan untuk tahun ni??? Hmmm... Mostly ramai yang wish I cepat dapat boyfriend and cepat kawin! Haha. Amboiiii, macam la dah tua sangat aku nehhhh! Haha..tak habis2 suruh I cepat kawin! Takpe jangan risau. Nanti I kawin awak semua wajib datang tau! =) 







Terima kasih untuk hadiah2 dan kad2 yang I dapat! Sayang semua orang ketat2. Eh, even umur I 24 tapi tak nampak tua enn? Bukan main korang dekat facebook panggil I nenek la, mak cik la, kakak la...kepada yang panggil I adik, so so so thank you! (perasan nak jadi muda jap!) 




2/4 I'm 24



 Suwit enn! Haha..I kongsi birthday dengan my love Dila and Kak Faeza. Lets ucap happy belated birthday dekat uncle I (semalam 1 april) and happy birthday dekat sepupu I, Kak Abby (esok 3 april). Dan happy birthday juga untuk my twin sister yang tiap2 tahun I kongsi birthday dengan dia hokayyyyy! Selamat hari jadi jadian awak semua!!!!



:: Dah, jom stady sm balik! ::



Love24,h'wawa









No comments:

Post a Comment