Saturday, September 25, 2010

My PPG !


Penat balik dari Shah Alam menuju ke rumah hometown Ampang yang indah ingatkan boleh hilang la sebab dah berangan-angan mat jenin nak singgah Mcd beli Power Puff Girls idaman seumur hidup.....tapiiiii...."owh, ppg dah takde la dik....tinggal Ben10 je"


Euu...what???? Sakit hati I tau. Haha. Ni la orang kata tak ada rezeki. Hehe. Awak tau tak dah puas saya pergi mcd merata tempat dengan muka senyum yang perasan lawanya terus pergi tanya kat kakak abang kat situ cakap nak beli semua ppg and then diorang pun dengan muka penuh yakin confidentnye tak pedulikan perasaan gadis melayu saya terus je cakap sorry dik dah habis dah!!! Alaaaaaaaa......isshhhh, apa kes ni? Takde siapa kesian kat saya yang cantik2 pakai satu set pink dari atas sampai bawah plus pulak lipice yang macam Lisa Surihani pakai tu dengan impian dapat la menggantungkan ppg idaman kat beg pink yang saya bawak empat kali seminggu nak pergi kelas ekonomi. Noob! =((((

Tak heran la kalau bukak tv ke kat banner2 tepi jalan semua tulis dunia semakin kejam. Bukti dah sah2 depan mata even awak rabun pun still boleh baca if guna spek berbingkai tebal Harry Potter atau mata kaler2 macam biji saga tu. Nape la awak semua sibuk2 nak beli ppg saya tu. Haisshhhh, lain kali pliss soldout kan Ben10 berguni-guni pun saya tak kisah but plisss jangan ambil saya punya Bubble, Buttercup dengan Blossom! So comel kesayangan saya ni..... =))))

Ingatkan mcd kat tempat2 yang gah je soldout, so takpe la. Saya pun try la ke tempat2 yang tak berapa nak gah yang terpaksa dirahsiakan sebab nanti awak semua naik kepala angin bila tau tempat yang tak indah itu adalah tempat feberet awak semua. Ok...dan keputusannya tetap sama. Habis la konon. Saya pun dengan bangga riaknya dah tau dah apa pekerja dedikasi mcd tu nak cakap just tengok gerak bibir je. Cheeewaaahhh. Terror tak I boleh tau apa yang diorang nak cakap. Haha. Boleh masuk sekolah ajaib Hogwarts la lepas ni ennnn. Seppppp! Ngeh ngeh....
So entry hari ni saya just nak cakap aku sedihhhhh kottttt sebab tak dapat ppg satu pun!!!!! >_<>

Plisss tolong saya awak. Saya nak sangat kesayangan saya ni~~~~ Hehehe. Tapi nak yang mcd punya je. Akikiki.....kehkeh......







1 comment: