Monday, September 20, 2010

Ini Adalah Pengumuman~~~~


Perhatian semua rakyat di muka bumi, kalau tak nak keprivate confidential anda terpecah please tolong kunci and mangga ketat2 anda punya facebook ye. Sekian.....




Mata untuk melihat, meneliti, menengok, menilik, memerhatikan dan of course untuk membaca. Jadi saya telah memanfaatkan mata yang agak2 dah nak ngantuk pada suatu hari yang agak seronok akibat beraya sakan untuk memikirkan, membuat kesimpulan dan akan memberi kata putus yang tak tau akan putus ke tak even dah tau memang akan putus(hehe) since saya tertaksengaja terlihat dan termenatap sesuatu yang sangat indah di homepage facebook saya. Haha. Sangat best melihat gambar itu even dalam hati masa saya lihat gambar tersebut untuk dua saat yang pertama terus rasa macam opssss auchh awww ehhh...betul ke? ehhh ahhh ohhh emmm...betul kot! Gila annoying! =))))




Jadi kepada awak semua yang suka main nyorok2 or rahsia2 ni please tolong kunci segala kerahsiaan anda if taknak benda yang patut dirahsia simpankan tertakjadi rahsia disebabakan satu faktor yang kecil lebih kecil lagi dari fakor sepunya terkecil masa kita semua belajar matematik zaman sekolah dahulu kecuali lah awak tak rasa bersalah or feel macam eh tak kisah la takde ape2 pun or macam ada aku kesah ataupun rasa macam memang nak bagi orang lain tau tapi buat dengan cara paling bijak dengan sengaja mengexposekan kepada orang lain secara terang terangan. Hehe. Memang terbaeeekkkk wookkk!




Kali pertama tertaksengaja lihat satu gambar. Emmm, takpelah...biase je tu kot! Ok fine. Then tiba2 tengah sedap2 skrol mouse sambil landing2 atas katil opssss tertaksengaja lagi lihat ada satu lagi pic keluar kat homepage. Ehem, excuse me? Is it? Oh, okay..that's it! Ye la tu kot! Dah terang disuluh spotlight...siap ada lampu kelap kelip hari raya lagi sebab sekarang kan raya lagi. Hehe. Bijak2. Saya rasa nak like gambar tersebut triple. Hawa Wawa likes likes likes this! Even orang yang tak faham bahasa arab pun boleh faham kalau tengok gambar tu. Mhahahahaha......Funny la you. Pandai you buat lawak kat I ea. So suwit la!!!!


Ok, itu baru pic. Apa kes pula dengan wall post yang ayatnya ohhhhh comelnya and sampai ada orang rasa nak like and jeles bila baca wallpost tu macam selalu friendlist lain buat even ada separuh tu dalam hati kata haha aku saje je like sebab nak cari publisiti dan populariti yang berkualiti. Ngeh ngeh. Saya suka wallpost itu. Serius! >_<


See betapa seriusnya saya siap senyum tutup2 mata gitu comel tak comel tak?



So kepada pemilik gambar tersebut saya nak bagi tau sesungguhnya saya di dalam bilik yang sangat wangi ni tak kisah pun pasal benda tu sebab perkara ini secara rasminya telah membebaskan saya dari sesuatu yang saya sendiri tak pasti. Ececehhh...power tak. Ayat memang tak boleh blah la kan. Boleh masuk pertandingan menulis skrip peringkat kampung terpencil ni. Heheh.


Oh ye, maklumat tambahan, saya bukan hackers tapi saya stalker tapi untuk benda yang saya excited nak stalk je. Tapi jangan buat selalu ye kawan2. Berdosa mengintip ngintip orang ni. Hehehe. So please jangan tambah dosa anda dan dosa saya lagi. Stop typing!



Selamat Hari Raya and Maaf Zahir Batin semua. Jemput datang rumah and jemput datang hostel kepada siapa2 yang nak makan biskut raya terbaeeeekkk dari saya ye.. Heheeeee.... ^^

2 comments: