Saturday, July 31, 2010

Saya dan Dua Budak Comel



Ok, awak semua nak tau tak semalam saya pergi mana? Ha kalau tak nak tau pun kena tau juga kan ok baiklah finally semalam saya dapat date juga dengan dua orang girlfriend saya yang cantik dan comel hehe i loikeee! =)

Mula2 sampai alamak homaigod2 saya terlambat la and kesian kawan saya kena tunggu 40 minit kat stesyen bas yang penuh dengan karbon dioksida yang kalau hari2 la dia sedut asap tu alamatnya paru2 nya takkan berfungsi lama. Ishhh, opsss, sorry! Ok, sorry Didi kerana kelewatan yang tak dirancang. Hehe. Masalah utama gadis pada setiap bulan. Ok, faham2 je la ye! *Sigh...

Awak semua tau tak Didi saya sangat comel semalam. Sungguh bergaya . Fuihhh, paling saya suka adalah kasut dia. Diulangi di sini KASUT! Sangat da bomb! =) Heheh. Please ptptn approve cepat saya nak borong heels ni. Oh nooooo! Kakak saya pun sangat comel semalam. Argghhh, Kak Masha dah slimmmm! Ni yang saya jeles ni. Pipi dia pun tak setembam dulu. Dan kalau awak tengok saya semalam ngah ngah ngah kelakar gila saya time tu. Kelihatan sangat tembam dengan baju merah santa clause ho ho merry christmas! Hehehe.


Firstly dalam plan date, kitorang decide nak pergi melatih suara kitorang dulu dengan berkaraoke yang memang ok sementara nak tunggu si cantik saya yang sorang lagi which is Kak Mashaliecha yang comel!Gila banyak lagu yang saya sumbangsihkan. Perghhh, part yang saya nyanyi memang sumbang habis la. Haha. One and only. Nasib baik awak tak ada sama en masa saya nyanyi en kalau awak ada mesti awak nyesal ikut sama en sebab nanti awak kena tidur kat sepital sebab masalah jantung yang kritakal en en en? Kesian. Lepas tu kan awak saya nekad nak pilih lagu yang berjaya menutupi kesumbangan saya dengan menyanyikan lagu Cinta Laura. Yeay! Heheh. Terbukti suara saya tak sumbang kalau nyanyi lagu ni. Ala2 gewdiks mawnje gitu. Mhahaha. Jom kita nyanyi sikit. Say you love me say you love me...baby....mmmuaaahhh! Pergghh, sexy en! Ngehehe.






After that lepas dah puas menyanyi nyanyi ni kitorang pun bersedia untuk akiviti seterusnya which is makan time yang memang ditunggu-tunggu oleh semua umat Islam sewaktu berpuasa. Emmm, nyum2.Awak tau tak kenikmatan makanan lepas sesi nyanyian memang mengamazingkan kan! Sungguh romantis and saya rasa kalau la boyfriend awak nak ngorat saya and buat peewit2 pun saya tak layan. Sekarang awak tau kan betapa baiknya saya tak ambik boyfren orang kan! >_<>




Orait, sekarang jom kita cekidaut gambar yang kitorang ambil semalam....goooooo....


Say cheeesee....




Dua orang budak cantik!





Karok time!









Saya dan Didi...






Me wif Kak Masha comel!
Actually banyak lagi gambar tak terkawal kitorang ni yang saya rasa tak mampu untuk mengexposekan untuk awak ye. Hehe. Gila lama tak jumpa diorang ni. Lebih2 lagi Didi. Last jumpa masa darjah 4. Kak Masha pula last saya jumpa dia masa wa all together buat diploma kat Terengganu dulu. Hehe. Rindu punya pasal setahun ibarat bertahun tahun. Cehhh! Hehe. Memang best je en kita date semalam en. Siap shopping2 lagi. Haissshhh, saya siap bawa buah tomato fresh lagi tau. Import dari The Store. Ngah ngah! Apa ape pun semalam memang enjoy walaupun tempat kat Shah Alam ni tak best langsung...ooooo oopsss sory orang shah alam plisss jangan marah saya plis plis plis....
Thanks dearie for the wonderful day! Macam mana saya nak cakap yang saya sayang gila kat you both ye! Serius! =)
Hehe....




No comments:

Post a Comment