Monday, January 5, 2015

.....

Dah agak dah. Dah dapat rasa dah pun dari dulu. Dari kecik lagi. Ada je yang ganjilnya. Mungkin itu la petunjuknya. Banyak sangat yang lain. Masa I kecik dulu pernah terfikir yang mungkin bila besar nanti antara empat orang adik beradik perempuan I yang akan kebelakang ketinggalan keciciran ke-loser-an! Ntah! Tak tau kenapa. Dulu lagi...masa sekolah rendah lagi..pernah terfikir benda ni. Dah besar nanti ntah2 aku tak dapat masuk U... kalau dapat masuk U pun tapi aku la yang paling ngek....nanti mesti dapat kerja biasa2 je... nanti mesti lifestyle aku yang paling cikai...nanti kalau kawin mesti aku dapat suami yang biasa2 je...nanti aku mesti yang paling low class susah betul nak dapat apa2 pergi mana2.... Dan...betul la tu. Semuanya memang seperti yang dibayangkan. Paling loser dan paling ngek ntah apa2. Memang sangat akan rasa macam ni kalau jarak umur pun dekat2. Dikelilingi orang yang cantik2 dan otak super geliga. Rasa macam diri kita ni kemetot je di bawah tapak kaki gergasi...erkkk??? Tapi macam tu lah ibaratnya. Maksudnya betapa kerdilnya diri ni kalau dikelilingi orang macam ni! Ok, ni memang mainan perasaan sendiri. Takde orang pun yang kutuk2. Tapi tu la.. Kalau ada pun mesti la diorang cakap senyap2 dalam hati taknak kita dengar! 


Sabarlah hati! Sila bertabah. *tskkk


:: Kalau gemuk stress kalau stress gemuk! Mewncik!!!




Love,h'wawa

No comments:

Post a Comment