Monday, April 11, 2011

Yaww, Suka Ni! =)

Hari ni saya nak cakap betapa saya menghargai mesej yang awak kawan2 saya bagi.(hehe..terharu tak dapat kawan macam ni?) Macam2 mesej ada dalam handphone ni. Tapi kalau nak cakap panjang2 pasal ni kena buat satu entry lain la kan. Now nak cakap pasal satu mesej ni yang saya rasa tersentap gila touching bila baca.




You must stand, You must face, You must be patient, You must always be strong..Even it is pain..because lastly....THE BEST WILL BE YOURS!


Happy Birthday To You!


Tengok ayat tu. Yang start dengan perkataan you tu. Ignore je la yang happy birthday to you tu ea coz sekarang ni bukan pasal birthday I nak cakap even mesej ni dihantar sempena birthday I. Heee. Eh, jangan tengok je sila la baca sekali pelis. Gila lah! Memang I appreciate sangat2. Kebetulan pula time ni tengah down bila dapat je mesej ni terus rasa macam dapat vaksin penyembuhan. Nak2 mesej ni one of my besties yang bagi! I love you la Su♥




  Ishh, tengok gambar I jangan komen apa2 pliss...tau la gemuk..ni pic lama okay!

.

Lepas dapat mesej terus I reply tak tunggu2 lagi. Then kesayangan saya ni berusaha nak tau cerita disebaliknya. Haha. Yang sebenarnya............................adalah! Ish, cerita macam ni kena jumpa baru best nak story telling. So maksudnya I nak date dengan bestie I nanti. Haha. Yang lain tak payah ikut okay! Bye...... 



P/s: Eh, perasan tak? Banyak sangat perkataan ni kan!  =P




Love,h'wawa.

No comments:

Post a Comment