Friday, November 12, 2010

Benda Inilah Membuat Saya Tersiput Lalala

Hamboi, bukan main dia. Hari tu siap merajuk rajuk lagi dekat FB konon malas nak online ok saya merajuk titik. Semalam pun rasa bangga tahap mengannoyingkan bila seharian menghampiri 48 jam tak jenguk langsung mukabuku yang banyak pe'elnya. Adoi, bangga la sekejap. Tengah tekun dan khusyuk menghadap buku OPM tiba2 bayangan kekasih gelap pun muncul. Kahkahkah. Lalu serta merta memujuk hati supaya melupakan bayangan yang menjelma. Aww, berjaya juga akhirnya. Then, baca lagi sampai la tajuk Inventory yang banyak sangat subtopiknya. Menguap nguap saya baca akibat terlalu fokus. Wing2* =) Bayangan menjelma kembali. Budak2 lain sibuk bising2 di luar bilik. Ele, macam la tak tau. Sibuk nak balik la tu. Mengomel sendirian(tapi dalam hati je). Okey, kembali fokus. Lalu, ishh..bayangan tersebut kembali semula. Amboi, suka sangat datang kacau time kita tengah confident nak dapat A+ ni. Tak suka! Akibat terlalu kerap dia mengacau dan bercampur aduk dengan tajuk Globalisation tiba2 rasa ingin bergosip membukit. Haha. Tekan2 handphone mencari mangsa. Roomate telah hilang entah di mana. Dan akhirnya salah seorang classmate menjadi mangsa.

Dan bermulalah aktiviti ke arah mengkayakan Maxis dengan menghadiakan setiap sen untuk bergosip..


Woot2...banyak dah stady?... mukadimah la dulu..hehe
Tak pun. Baru nak buka. Kawan pun membalas.
Haha. Saya rindu dekat tut tut .... migrain dah ni.... sengaja mencampur adukkan sakit kepala yang menyerang...
Ooooo...xmsg ke? si dia mula menggundahkan perasaan.
Takmo..segan la....btw dapat kata2 semangat dari dye tau..haha...i loikeee ...senyum siput.
Wah..Patot b'smgt je..Ayat pn pnh bunge2 cinte..Haha galak dia membalas


Agak lama pembaziran kredit di situ. Lagi dan lagi sampai la terasa nak menjenguk kat luar apa yang bebudak ni syok sangat gelak2. Hmmm, tak de apa pun.


Lalu, akhirnya malam itu saya tidur dengan lenanya tanpa menaip facebook di carian google. Cayalah(ele, padahal masa tak de fb dulu ok je hidup..gemuk lagi..thehehe) >_-


Penat jawab exam pagi tadi, mak abah pun datang nak bawa balik anak terlampau disayangi keluarga ni ke pangkuan rumah. Home sweet home..Haha..Balik2 nampak laptop atas meja. Broadband sedia terpasang. Tiba2 halamak tertekan fb la pulok. Ngahngah. Terlerai juga janji pada diri yang kononnya nak merajuk dari ber fb ni. Baiklah, lain kali saja k! Hihi. Seperti biasa ada beberapa orang yang add, beberapa mesej dan juga comment received yang sedia menanti untuk dibelai(konon bajet panas la tu =P)



Memang tak bley blah la. Bila dapat satu post ni baca lepas tu terus kerut2 muka nak tahan2 senyum takut budak kecik yang mak jaga tu nampak riak wajah yang bercahaya.. Hampeh... Bunga2 dalam hati... Pandai Kaede Atikah ni ye.. Malu I ~~~~ lalala




Mari awak semua klik benda inilah membuat saya tersiput tak sudah2. Haha, nakal ye you ni Cik Atikah oooii. Biasa dia!



Haha. Lain kali nak tepuk tangan kena dua2 belah ye. Baru la ada bunyi lagu Enrique Iglesias sikit. T_T

1 comment:

  1. post tue tetibe cam sesuwai utk u.. hehehe.. bile bace satu2, mmg sume betol la.. hahahha.. =p

    ReplyDelete