Sunday, June 20, 2010

Happy Fathers Day!

Happy Fathers Day untuk abah! Sayang abah. Happy fathers day juga untuk semua yang bergelar bapa dekat mana-mana je. Anda yang terbaik. Hehe. =)
So sempena hari bapa hari ni boleh share tak apa plan korang untuk daddy daddy tersayang? I maybe tak buat apa-apa kot. Hehe. Ucapan yang ikhlas dari hati je. Haha. Actually I pun tak tau lagi nak celebrate macam mana. Kalau ikutkan zaman sebelum sebelum ni just ucapan and ada la hadiah yang tak seberapa je yang I bagi. Suwit kan I kan kan kan! Senyummm.




Ok, inilah gambar abah kesayangan. Handsome tak??? Cheeewaah. Kalau siapa-siapa nak kenal abah I meh datang rumah ye. Hehe. Baik kan I ajak korang kan. So plis cakap thank you! =p

Abah I ni memang lah dari luarnya nampak macam garang je. Tapi sebenarnya ok tau. Nak nak kalau kita slow talk dengan dia. Memang best. Hehe. Paling best kalau bab makan. Kalau kita teringin nak makan apa-apa cepat je dah ada and kalau boleh dia beli banyak-banyak dan suruh kitorang semua makan. Nah, ambik...makanlah sampai kenyang. Tu sebab I ni tembam je. Heeee.

Lagi satu abah I ni memang dalam kategori klasik nasional. Kalau dalam kereta tu memang radio klasik nasional je la jadi pilihan. So kitorang adik beradik ni pun just hmmm ye la. Dengar je. And disebabkan itu I pun terror tahap gaban tau dengan lagu-lagu lama ni. Tak caya??? Meh try meh. Boleh masuk jangan lupa lirik lagi. Hehe. Confirm confirm Pak Nil pun tabik spring ganda dua kat I nanti. Terror kan I kan kan!

Kalau nak tau lagi abah memang minat sangat dengan berkebun-kebun and bunga bunga ni. Ibaratnya kalau jumpa tanah ada je la yang nak ditanamnya. Jauh beza dengan I yang oh oo omaigod. Malasnya nak pegang tanah ni. Awww, tanak la I. Cehhhh, gila gedik. Haha. Ok, pendek kata I tak minat langsung dengan itu semua ye. And kalau ada pun bunga yang cantik cantik je I tanam. Itupun dalam pasu. Hehe. >_<
Ok, itu la sikit je yang I nak cerita pasal abah I dekat korang. Ishhh, mana boleh banyak-banyak! Nanti tak de la seperais kan. Heeee. So untuk abah yang tengah tidur masa I sedang gigih*poyo je* menyiapkan belog ni Wa nak ucap SELAMAT HARI BAPA. Terima kasih dah jaga Wa sampai umur 22 tahun ni and of course untuk tahun next next next next next. Hehe. Lots of love.
And untuk readers tersayang, tak kisah la samada ayah kita ada atau tak cuma apa yang pentiiing................kerjaaaaasama! Haha. Opsss, sorry. Apa yang penting kita sama-sama ingat jasa mereka yang gilaaaaa tak ternilai. Hehe. Jom kita sedekahkan Fatihah and doa yang terbaik untuk parents kita ye! Kamon! Eh, jangan ingat Fatihah untuk arwah je tau. Ustazah I cakap untuk kita yang hidup ni pun elok sedekahkan Fatihah. Baru la berkat. Kan ustazah kan! Hehe.

No comments:

Post a Comment