Sunday, October 16, 2011

MGT Punya Pasal!

Very the kerepeks peliks! Sayang I nak tau tak, I ingat I org yang ke-empat comment dekat page I Learn MGT 545 via fb tapi rupa-rupanya most of the question setakat ni I la yang paling last jawab! How come? Grrrrrrrr......sangat tak menyenangkan hati dan perasaan tau! Okay, saya serabut!


Baiklah, ceritanya begini....Pada hari rabu yang tak berapa nak sepi hari tu one of my classmate dah ingatkan I suruh comment dekat page tersebut. Then dengan semangat UiTM dihatiku yang penuh membara I pun comment la dengan sepenuh perasaan. Siap ada love senyum2 lagi. Hehe. Sangat lega bila dah sudah meng-komen. Nanti attendance tak ada la kosong kan! Gembira di siru! Ehee....



Pagi tadi bila I view that page untuk menjawab soalan yang ke seterusnya then OH MY CHEESECAKE! Dua comment je yang masuk! Hmmmmm....nasib la ada spirit yang kuat nak tengok page tu..kalau tak just a big smile bila lecturer tanya I nanti! So sad kan! 


Jadi, apa lagi...dengan kuasa pecutan 120 km/j I prepare jawapan yang memang sah tak berapa nak bernas untuk menjawab soalan2 yang ada, Phewwww...Akhirnya....bereh you!
Tapi bereh2 pun tengoklah pukul berapa I jawab dekat comment tu. Haaa...see...see...very the annoying kan!



Okay, 2 seconds ago! And pada ketika page ini dicrop laptop I menunjukkan pukul 
Lihat...4.29 am okay! So maknanya masa I post comment ni its around 4.20 or 4.25...Tapi the worst it I think I comment since pukul 12 noon Saturday (sekarang kan dah masuk Ahad kan!) but tak tau la kenapa comment are not received! *bara* . Dengan yakin dan confidentnya I salahkan line internet. Yup! Tadi dekat Ampang dan kawasan yang sewaktu dengannya mengalami cuaca mendung dan hujan! Mungkin ia adalah faktornya. Mungkinlah. Lagipun line telefon dan internet dekat tempat I agak sensitif! Kalau tak Padil tak adalah menegluh cakap line Ampang teruk! Wireless Seroja juga tidak terkecuali okay! Euuuu....agaks lembaps!



Jadi macam mana sekarang ni? Comment I pun asyik hilang2 je. Macam chipsmore. Now you see now you don't! Very the nakal tau! Langkah selamat I crop dulu comment yang I bagi. Heehee...Okay lettew!



LoveMGT,h'wawa






No comments:

Post a Comment